YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Katılıyorum, yani çok üzülüyorum, zaten 10 20 kişi olmadan bıçakala giren öğrencinin öğretmeni yaraladığını gördük okuduk hep beraber. Hep dedik çocuklar bulunduğu kabın şeklini alıyor, hep şunu savundum ekranın bizleri bile psikolojik olarak etkilediğini, çocuk bu bakmıyor açık kalsın bir şey olmaz ın çok büyük bir hata olduğunu, bir şiddet hareketinin silsile ile büyüdüğünü..tabi bunların yanında ne var? Güvenliğimiz, dünya bir ütopya değil maalesef ki kötü insanlar var, kötü insanlardan kötülük görme ihtimali hep var, yaşanmıyor oluşu yaşanmayacağı anlamına gelmiyor ki görüyoruz. Tedbir var mı? Yok, Disiplin var mı? Yok. Yani ülkenin bu duruma gelmesinde kısaca çocuklarını yetiştiren aileleri ve toplumun gerek psikolojik gerek ekonomik gerek sosyolojik olarak gelişimini yönetemeyen devleti( bu bir parti değil maalesef yani bir sürü bakanlar değişiyor her birinde farklı bir yönetim benimsediğinden kaldı ki a partisi olmadın b partisi olsun mevcut durumda aynı yorumu yaparım) sorumlu tutmak gerekiyor bence