Mugerrr Sol koldan aşırı sıkmadan kolunuzu kalp hizasına getirerek ölçeceksiniz. Ölçümlerle birlikte yüksek tansiyon belirtilerini bi araştırın bunlar mevcut mu sizde bunlara dikkat edin. Kardiyolojiye gitmeden de birkaç gün sabah-akşam ölçüm yapıp götürün. Gerekli yönlendirmeleri,muayeneiniz yapar zaten. Bana yazmışsınız ama gözde uçuşan şeyleri bilemedim. Bir dönem bende de vardı ama göz doktoru göz tansiyonundan şüphe edip onun test yapmıştı. Yükselince bende ki belirtiler, soğuk terleme,sürekli idrar varmış hissi ve sık idrara çıkmak,enseden başlayıp gözlere kadar yayılan berbat bir baş ağrısı aynı zaman da mide bulantısı eşlik etmesi,elin kolun tutmaması ve titreme. Birkaç defa çok yükseldiğinde bunlar olmuştu,3 yıla yakındır da ilaç kullanıyorum herhangi bir sıkıntım yok. İlaca başlamadan ve yükseldiğinde bunları yaşamadan önce yani 1-2 sene çok sık baş ağrılarım olurdu ve migren sanardım ama yüksek tansiyonmuş ilaca başladığımdan beri adet dönemi dışında pek baş ağrısı yaşamıyorum yani önce ki kadar yoğun ve sürekli değil.