7 aylık hamıleyim saglık ocagındakı ebem aradı kan verelım dedi ıkı ay olmustu kadın dogumcumda kan almamıstı,neyse gititm verdım depolarım bosmus ferra sanol kullanıyodum mıde bulantısı yapıyo arada içiyorum falan,baska ılaç varmı ya demır için ben hap yutamıyorum zaten şurup olur yada igne bıle olur yani