filizmom globberin bisiklet modeli çok kullanışsız bana göre boşa para harcanmış gibi geliyor, çevremde kullanan çok kişi var, bebekleri küçük olmasına rağmen zamanla arka tekerler açılma yapıyor. Benim oğlum 16 aylık, aynı markanın ebeveyn kontrollü go up baby 360 modeli var, istediğim zaman ebeveyn kontrolünü çıkarıyorum kendi oturuyor ve kendini ayaklarıyla sürebiliyor. Bu kadar para vermeyip daha uygun fiyatlı ürünler de oluyor tabi ki ama ben hem güvenliği olsun hem sağlamlık olsun hemde herhangi bir sıkıntısı olduğu zaman ürünü götürebileceğim bir sorumlusu olsun diye seçeneklerim vardı o yüzden tercih etmiştim Bu modele iyice alışınca normal bisiklet alacağız biraz büyümesini bekliyorum🥲