ay_adengunes kagansmomy sezaryen doğum sonrası feramat yazmıştı doktor bana, 3 ay kullandım kan değerlerime bakıldı gayet iyiydi
kagansmomy tombikinannesi bayadır hamilelikte fe hep ecean kullandım ama doğum sonrası demir depolarım falan hep boştu anlamadım saçlarım da aşırı dökülüyor 4 aylık oldu bebeğim hala ocean kullanıyorum da dediğinize bir bakıyım