Saldırgan 8.sinif öğrencisi ve okula 5 silahla girmiş elini kolunu sallaya sallaya 5 silah 7 şarjör ile giriyor. En son kendine sıkmış pislik. Her okulda artık güvenlik olmalı ve girişler gerekirse X-ray lı olmalı üst araması olmalı. Daha önce hep öğretmenlere yönelik saldırılar oluyordu ama bu bambaşka birşey bu bildiğiniz katliam ya. Ne demek bi ortaokul öğrencisi küçücük çocuklara kurşun sıkıyor bu nasıl bir zihniyet nasıl bir vicdan. Ya yemin ederim yazın evde sinek öldüremiyorum içim bi kötü oluyor ama nedense küçücük çocuklar çok rahat bir şekilde seri katile dönüşebiliyorlar