Merhaba arkadaşlar büyük oğlum 4 yaşında kaynanamlar üst katimizda oturuyor sürekli gider geliriz ama her seferinde ağlayarak kalmak istiyor ya da onlar geldi ağlayarak onlarla gitmek istiyor nasıl düzelecek bilmiyorum konuşmak faydasız ne kadar konuşsam tamam anne diyip ilk fırsatta aynısını yapıyor