ezgiliiii dediğin zamanlarda , bebeğime bişeyler oldu . Şuan 6 buçuk aylığız hâlâ devam ediyor . Akşama kadar ığğğ ığğğ ağlamaaaa , memnuniyetsiz … O kadar yoruldum bunaldım ki , enerjim kalmadı. Bebeğimin huyu mu bu diyorum , kabullenmek de istemiyorum. Damakları kaşınıyor bunu biliyorum şişmişte , ama nerdeyse 2 aydır böyle . Mama desen uyanıkken içirmek mümkün değil, uyuyacağı zamanı bekliyorum . Gündüz uykusu en fazla 1 kere 40 dakika
Gece ağlayarak uyanmayı saymıyorum. 5 buçuk 6 da da güne başlıyor 😭