Kızlar nasıl yapıyorsunuz her uyanık kaldığı sürede bi etkinlik yapıyor musunuz etkinlik dediğim kitap okuma, oyun oynatma, sohbet, kucakta gezme vs yoksa arada kendi haline bırakıp işinizi mi yapıyorsunuz ? Acaba ben mi çok takıyorum sanki boş bıraktığımda geri kalacak gibi hissediyorum vicdan yapıyorum sizin nasıl geçiyor gününüz🌸