hira0502 Ya bu nasıl birşey ben bunun planlı yapılan bir terör saldırısı olduğunu düşünüyorum 2 gündür üst üste okullara saldırılıyor
renkliruya hira0502 ay yine mi..Allahım korusun yarabbim..bende doğudayım ve çocuğumu okula göndermek istemiyorum..Allah kahretsin..
hira0502 renkliruya bende doğu dayım ve kızım kreşe gidiyor. Allâh hepimizin evlatlarını korusun inşallah.