fsmzpg 7 aylık bebeğim var hala emiyor. Lazere gitmeyi düşünüyorum, süte karışmıyor o konuda tehlikesi yokmuş ama kıl olarak tekrar çıkar edermi sizce yani işe yararmı boşuna gitmiş olmam sanırım
Ymomm fsmzpg bende gidiyorum 6 seans oldu gözle görülen azalma var sonrasında çıkar mı bilemem hamilelik için de aynı şey söyleniyor tekrar çıkar diye ama bence azalması bile iyi bir şey
yagmurum12 fsmzpg iyi bir yere yaptırırsan asla çıkmaz.. 13 sene önce yaptım.. Yaptıktan sonra defalarca tüp bebek denemesi yapyım çuval çuval hormon ilaçları içtim tüp bebek için.. Şimdide 15 aydır emziriyorum yani sağarak besliyorum.. Hiç geri çıkmadı
nurzeyd06 fsmzpg ben bekarken gittim birdaha da çıkmadı hamilelik emzirme hepsini geçirdim Allaha şükür ilk gittiğim gibi bence birazda hormonel
hghg oglum_ emzirirken sıkıntı olur mu acaba ya bende evde yapmak için lazer almak istiyorum ama bazıları emzirirken yapılmaz diyor
oglum_ cilginhatun2 riomi kullanıyorum ben gayette güzel bir buçuk yıldır kullanıyorum çok düzensiz yapmama rağmen baya azaldi
oglum_ hghg yoo hiç sıkıntı olmuyor bende emziriyorum radyasyonlu bişey değil ki o elejtirikli bir ürün elimizdeki telfnlar daha tehlikeli emin olun
elifomerannesi oglum_ bende de var riomi. 8 derecede kullandim birkac defa işe yaramıyor diyip bıraktım. Faydasını gördün mü
oglum_ hghg ben bir buçuk yıldır kullanıyorum çok güzel azalttı ilk aldığımda üç günde bir yaptım şu an çok yapamıyorum çocuk var diye ama jileti uyguladıktan hemen sonra yapın çok güzel faydası oluyor