sevgi91 sancılarımın yarısını evde karşıladım, akşam 11:30 da doğuma girdim refakatçi alınmadı, 01:40da kızım doğdu vajinal doğumla, benim ki baya ilgisşz mi desem değişikti d.hanede tek bendim sancı odasında da ama ben tek olduğum için matı doğumhanede koridora serdi ebe plates topu verdi birkaç hareket gösterdi sonra gitti çayını kahvesini içti yarım saatte bir açılmam ne kadar diye bakıldı çatala çıkıp 2.yada 3. çıkmam da doğum oldu, ha imkan olsa özelde epidural yapardım bu net, inşallah kolay olur doğumun