Öncelikle herkese merhabalar 😇 Dolabımda yeni doğan ürünlerinden 4-5 yaşa kadar memnun kalacağınız ürünler var 😇 Bir çoğu Fransız markası KİABİ’nin ürünleri . H&M kalitesiyle birebir ürünler 🙏🏻 Çok problemli , kendi çocuğuma giydirmeyeceğim hiç bir ürünü satmıyorum 🙏🏻Bebeğim çok iri doğduğu ve hala iri bir bebek olduğu için bir çoğu çok az giyildi 😇 Fiyatları da olabildiğince ne beni üzecek ne alanı yoracak şekilde 🙏🏻 İhtiyacı olan ziyaret edip alışveriş yapmasa bile takip edebilirse çok sevinirim 😇 Dolap; @ugurludukkann
https://hizliresim.com/tdi1qf9
https://hizliresim.com/1w4uu4b
https://hizliresim.com/qc26dbs
https://hizliresim.com/858phvl
https://hizliresim.com/t3zrfhg
https://hizliresim.com/pkjf7pz
https://hizliresim.com/m4k0ro1