zclk2026 Kızlar sünnet yaptıracağız ama çok üzülüyorum kucağımda uyurken sürekli masum yüzüne bakıp ağlıyorum ona acı çektiricem diye kahroluyorum kendimi sakinleştiremiyorum bu normal mi lütfen bana söyleyin
herhangibiranne_ zclk2026 ben de çok üzülmüştüm iki oğlum var sünnet oldu ikisine de ayrı ayrı kahroldum ama hemen olup bitiyor unutuyorsunuz üzülmeyin bu kadar ne kadarlık bebeğiniz acaba?
damla32 zclk2026 biz cumartesi yaptırdık hiç sünnet olmamış gibiydi çok iyiydi keşke daha küçük yaptırsaydım çok iyi şu anda ağrısı falan da yok gayet normal korktunuz gibi olmuyor ben de sizin gibiydim
gul0610 zclk2026 bende sünnet yaptıracak yer bulamıyorum bulsam hemen yaptıracağım onun rahatı için 6 aylık şuan. Sizinki kaç aylık?
zclk2026 gul0610 benimki daha 37 günlük. Neden bulamıyorsunuz ki özel klinikler var devlet hastanesi var
miniminisevgilimm zclk2026 bende 4 aylıkken sünnet olucağı zaman bebeğim çok üzülmüştüm ona acı çektireceğim diye.. benim eşim hiç sünnet yaptırmak istemiyordu büyüdüğünde kendisi karar versin diyordu inanç olarak farklı düşünüyor Allah bizi en mükemmel halimizle yarattı neden sünnet yaptırıyoruz kaldı ki sünnet Yahudilik’ten gelen bir şey müslümanlığa ait değil diye aklımı karıştırmaya çalıştı. Sünnetçiye giderken o kadar üzüldüm ki içimden yaptırmasam mı diye bile düşündüm ama bir eğitimci olarak ileride akran zorbalığına uğramasından çok korktum sünnetçimizde söyledi 7-8 yaşındaki çocuklar akran zorbalığıyla gelip kendileri sünnet olmak istiyorlar diye o yüzden bebekken olsun bitsin istedim eğer küçükse çok çabuk iyileşiyor o duygu da sünnetten 1-2 gün sonra geçiyor 🙏
kikis miniminisevgilimm bende eşiniz gibi düşünüyorum o yüzden yaptırmak istemiyorum ama çevremden baskı çok fazla hissediyorum
zclk2026 miniminisevgilimm evet zaten bu konuda farklı görüşler var ben de ilerde sıkıntı yaşamasın istiyorum hem de sağlık açısından da iyi olduğu söyleniyor ama kıyamıyorum da çok zor
duyguerl Ben 41. Gününde yaptırmıştım çişini yapamadığı için erken yaptırmıştık 2 günde iyileşti, sonra vizcdan azabım geçti ileride yaptırsam iyileşmesi belki 1 haftayı bulacaktı ama 2 günde dikişleri vs düşmüştü
zclk2026 duyguerl maşallah çok hızlı toparlamış gerçekten bizim de o kadar erken olacak inşallah sizinki gibi sıkıntısız geçip gider
miniminisevgilimm kikis çok haklısınız yani inanç olarak eşime katılmasam da sünnet konusunda gerçekten aslında onun gibi düşündüm tek korkum ileride akran zorbalığına uğramasıydı
monica50 zclk2026 valla biz de doğmadan plan yapıyoduk yaptıralım hemen diye, 3 aylık oldu randevu alındı ama asla kıyamıyorum. eşimle konuştum sünnet işini tamamen rafa kaldırdık ne farz ne zorunlu sırf adet yerini bulsun diye yaptırmayacağız. kendi ilkokul yaşına gelince olmak isterse bakarız
damla32 zclk2026 işlem esnasında bacaklarından tutulduğu için çok ağladı kucağıma gelmek istedi . İşlem sonrası hemen calpol içirdim hiç ağrısı olmadı çok şükür
miniminisevgilimm zclk2026 yani açıkçası sağlık konusunda bir fark olduğunu düşünmüyorum bunu araştırmıştım sonuçta sünnetsiz milyarlarca insan var hepsinin sağlık problemi yaşaması gerekirdi. Temiz ve dikkatli olduktan sonra problem yaşamazlar tabi bebeklikte işeyememe problemleri farklı o zaman yapacak bir şey olmuyor.. dediğim gibi bana kalsa bende yaptırmazdım çünkü eşim haklıydı fakat zorbalığa uğramasından korktuğum için yaptırdım. Çünkü kuranı Kerim’de sünnetin yapılması gerektiği nasıl yapılması gerektiği yazmıyor.. tamamen yahudulikten gelen bir gelenek kadınlara bile sünnet yapılıyormuş yani aslında bir nevi cezalandırma yöntemi 🥹
monica50 zclk2026 erkek kardeşim 6-7 yaşlarında olmuştu birkaç günde iyileşmişti o zamanda bile. acelesi yok isterse kolayca hallolur inşallah