Pazartesi öğlen çift çekim kıyma çektirmiştim . Eve gelip buzdolabının et kısmına koydum. O gün buzdolabı poşeti alıp kaldıracaktım . Sonra unutmuşum dünde migren atağım vardı . Sabah aklıma geldi kıyma chatgpt sordum koku doku falan bozulmadıysa pişirip buzluğa kaldırın diyo . Etten de kıymadan da anlamam . Pişirdim ama bozulmuş mudur . Yardımcı olabilir misiniz
