Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık oldu ve dün gece itibari ile memeden kesmeye başladım biraz sancılı ve zor bir süreç geceyi başarılı atlattım şükür daha feci bekliyordum beklediğimden çok iyi geçti ama şöyle bir sorunum var biberon tutmuyor kesinlikle gece zar zor gıdım gıdım verdim ama istemiyor bir tek buna çare bulamıyorum var mı bu tarz bir şey yaşayan ek gıda yiyor ama memeyi kestiğim için az da olsa mama ile destelemek istiyorum emzik bile tutmuyor mama verdim tutmadı belki mama istemiyordur diye sütümü sağıp koydum onuda istemedi sorun biberon yani benide emzik yerine kullanıyordu o yüzden kesme kararı aldım geceleri artık 8-9 kez kalkıyordu sütüm yeterli olmadığı için anı ve hızlı kararla dün gece işe koyuldum memede başarılı oldum ama biberon için bir çözüm bulamadım hala dişleride çıkmadı ama güzel yiyor maşallah var mı öneri biberon için 😂🙏