Bebeğim 3 aylik oldu bugun kilo alimi cok guzeldi ama bu ay sadece 300 gr almis canim çok sıkkın sürekli emziriyorum dr bir ara sut diyeti yap demisti bir bucuk ay yaptim sonra ara verdim ama belirtiler diyet yaparkende gecmedi yapmadiktan sonra da gecmedi ve bende diyeti biraktim ama bu ayda kilo alimi durmus acaba sütüm mu yetmiyor ama cisli bez ve kakasini da devamli yapiyor doymadigini düşünmüyorum yoksa sut alerjisi mi var bilmiyorum cok üzgünüm boyu gelisimi iyi bir sıkıntı da yok cuma günü ankarada dr goturecegim ama moralim düştü napabilirim yardimci olurmusunuz