Arkadaşlar kızım 3 buçuk aylık bir aydır tamamen mamayla besleniyor tam 3 saatte bir 5 ölçek mama içiyordu hatta bazen bitiyordu ama hala içmek istiyordu ama 2 gündür iştahı azalmış 4 saat geçiyor bile sesi çıkmıyor 5 ölçek mama veriyorum bitiriyor ama iştahsız içiyor yani 4 saat doluyor ben mama getirmezsem sesini çıkarmıyor bu aylarda normalmi iştahsızlık veya neden olabilir?