Merhaba bu sabah erken gebelik testi yaptım silikli çıktı çift çizgilerde birisi ama belli yinede çizgi gittim kan verdim sabah şmdi çıkmış ama hemen çıkması noramlmi saglık ocagında vermiştim <0.2deger bu durumda hamilelik yok degilmi hasta olmadım daha buarada