Anneler selam 2.5 yaş oğlumun dün odasını ayırdım bir kaç saat odasında uyudu sonra uyandı yanımda yatmak istedi uyutup tekrar odasına yatırdım yine uyandı yine odasında uyuttum sonra tekrar uyandı bu sefer yanıma aldm çok uykum vardı yanıma alınca sabah 11 kadar deliksiz uyudu bu alışma süreci nasıl devam etmeli sizce fikirlerinize ihtiyacım var