Kendimi bildim bileli inanılmaz şekilde elim ayağım su gibi oluyor. Önceden dr gittiğimde ter bezi yakılması muhabbeti yapmıştı sonra da hiç dr gitmedim baktırmadım bi daha da değerleirm normal çıkmıştı diye. Böyle bi tecrübesi olan var mı doğal yolla çözebilen ya da iyi gelen bir şey ? Emzirdiğim için tereson falan kullanılıyor mu onu da tam bilmiyorum ama bebekle de ter işi ayrı zormuş yapış yapış oluyorum valla . Bi de yaz geliyor bunu çözmem lazım bi şekilde artık çok etkiliyor hayat kalitesini :((