Pamukhanim_ Ben yine klasik soru ile geldim… Akşama ne yemek yaptınız? 😅 Gerçekten fikir bulamıyorum bugün 🙈 Şöyle pratik, uğraştırmayan ama lezzetli ne varsa yazın bana 🤍
metekaanmomm Pamukhanim_ çok güzeldi orası, en kolayı balık kuzum at firina hem lezzetli hem doyurucu
gizem6767 Pamukhanim_ fırında köfte patates kızartıcam buzluğa börek yapıcam belkı yanına ondanda pişirim artk yemek yapmıyorum oyle arada genelde hafıf şeyler yenmiyor yemek artık
anonimli Domatesli bulgur pilavı salata yapacam valla En kolayıma bunlar geldi😂 Salata yapmayı da hiç sevmem ama mecbur pilavın yanına yapmak lazım 😂
Pamukhanim_ Rabiiul biz bir sıkıntı yaşamıyoruz canım doğanın en sevdiği yemek balık anne sütü içerken de sorun yaşamadık şuan süt içerkende yaşamıyoruz
gizememre Rabiiul kuzu bilmiyorum ki aden mama içiyor o da gece yatarken baya vakit geçiyor sanmam bir şey olacağını