Bebeğim 8 aylık oldu ve havalar da düzelmeye başladı ancak bebeğimle dışarı bi kahve içmeye bile çıkamıyorum geçen hazırlandık çıktık ancak dolanıp tekrar eve döndüm tüm kafelerin bahçeleri duman altı mekanlarda her yerde sigara içiliyor keza çocuk parkları bile o durumda siz bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz neler yapıp nerelere gidiyorsunuz bana da fikir olsun