aylossss Arkadaşlar mutfağımı yeniliyorum. Mutfak L dönüyor bir taraf boş tezgah diğer taraf evye Ocak vs olacak. Karşı tarafa da kahve köşesi sizce vitrin uzun mu daha güzel kısa mı karar veremiyorum ??? https://hizliresim.com/eyb46br
sarikavun aylossss bence kisa. Hem tezgah alaniniz daha genis kalir. Ama gorseldeki gibi degil de o ortadaki rafla vitrin hizasi ayni olacak sekilde olursa daha iyi sanki.
Nacafa aylossss daha önce de açmıştınız postu dolaplardan hatırlıyorum. Kimseye cevapda vermiyorsunuz sjshshs
aylossss Nacafa Öneri-fikir istiyorum cevap vermem gerekecek bir durum yok bence ? Bugün son gün ve hala kararsız olduğum için tekrar sordum
aylaa26 aylossss cevap vermem gerekecek bir durum yok bence fikir vermek için yorum yazıcaktım ama vazgeçtim hem fikrimizi soruyorsunuz hemde kaale alıp cevap vermiyosunuz karşınızdaki o zaman kimseye sormayın kendiniz karar verin .
uuuuuuu aylossss cevap vermem gerekecek bir durum yok bence ? İnsanların da size fikir vermesine gerek yok o zaman millet zaman ayırıp yorum yazıyor bir teşekkürü bile çok göremezsiniz