Bebeğim 13 aylık. 1.5 ay önce diş çıkarmaya başladı daha önce hiç dişi yoktu. Alt ve üst ön dişleri birden çıkarmaya başladı şu an üst ön iki dişi bir alt dişi patladı bir tane de patlamak üzere. Zaten iştahlı bir bebek değildi tamamen zorlamayla yiyor ek gıdaya ilk başladığımızda çok iştahlıydı ama bir iki ay sürdü sonra bıraktı gün içerisinde aşırı hareketli hiç oturmuyor oturduğu yerde bile sağa dönüyor sola dönüyor kilosu 9.500 boyu 78 cm zayıf duruyor sürekli emmek istiyor yemediğine çok üzülüyorum zayıflığına çok üzülüyorum benim psikolojim berbat sabahtan akşama kadar sürekli bir şeyler yedirmeye çalışıyorum. Yemek yemeyi nasıl sevdirebilirim veya iştah şurubu mu almalıyım ilk anneliğim o kadar tecrübesizim ki ve bu süreç beni o kadar yoruyor ki 😔