Gmzce Kızlar bebegım 9.aydan berı 200gr falan alıyor almıyor sözünde bumdonemde böyle mı normal mı kaç kılo 1yas
zeynepaselinannesii Gmzce bence normal bizde öyleyiz kızım 13 qylik 9 kilo sağlıklı çok şükür kiloya takılmayın ben kilo verme derdindeyim kızım zayıf olsun
beybitolat Gmzce 15 aylık kilo alımı hiç durmadı. 300-500de olsa alıyor bizim. Protein vermeye çalışın daha çok
zynpks Gmzce normal belli bir aydan sonra kilo alımları yavaşlıyor 200 350 gram arası normal kabul ediyor zaten doktorlar bir de çocuğun hareketliyse normal
serra0 Gmzce Benim kızım 22 aylık 18 aya kadar az az da olsa alıyordu son aylarda 12 kiloda kaldı öyle kilo alımı devam etseydi 2 yaşında 13 kiloya yakın olurdu. Sizin ki kaç kilo