canakile128gmailcom Günaydın kızlar 43 günlük bebeğim var normalde geceleri kendi uyanıyordu acıktığı zaman 3 gündür uyanmıyor sizce ben kaldırmalı mıyım yoksa kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim
annisoldum canakile128gmailcom ben 30 günlükten sonra uyandırmadım. Mamayla besliyorum zaten kendi acıktıkça uyanıyordu. Gece 2-3 kez kalkıyordu
patimum canakile128gmailcom 3.5-4 saat uyumasına izin ver baktın uyanmıyor o zaman besle günü daha çok küçük canım ben böyle ilerlemiştim doktorum öyle dediği için şimdi 3 aylık olunca 5-6 saate uzadı uykuları. Artık hiç uyandırmıyorum
seloloo Kilo alımı iyiyse doktorum ilk 2-3 haftadan sonra uyanmıyorsa uyandırma demişti ben yine de 4 saate alarm kuruyordum geçirmiyordum bıraksam uyurdu ama 🙄
canakile128gmailcom seloloo kilo alımı iyi çok şükür bnde öyle yapim o zaman yine kontrole gidince doktoro da sorucam