Merhaba hanımlar en başta söyleyim kızımın babası hiçbir şekilde aşı yaptırmamızı istemedi o zamanın zamanında aşı ücretli olduğu için devlet onay vermiş ama çok gerekli bir şey olmuş olsaydı devlet bunu ücretsiz yapardı diyerekten aşı yaptırmadı üstelik çevresinde bu virüsten dolayı hastanede yatıp hasta olan çocukları gördüğü halde dikkate almadı benim söylediğime kızım 3 yaşında şu an hep bu korkuyla yaşadım ve başıma geldi şu an babasıyla ayrıyız 1 buçuk yaşındayken ayrılmıştık pazar gününden beri hastanede yatıyoruz ishal ve kusmamız geçti kusmamız çok az olmuştu zaten ishalimiz saat başı serumdan dolayı her tuvaletteydi iki gündür ishalimiz yok ama ateşimiz hala ara ara yükseliyor tahmini kaç günde hastaneden çıkarız bu şekilde olup başından geçen var mı böyle bir durumdan kaç gün içerisinde ateşte tamamen atılıyor vücuttan bilenler bana yardımcı olabilirler mi ilk ve tek çocuk ve hep tek kalacak hiçbir bilgim yok bana yardımcı olur musunuz