evet kızlar muayene olmuştum sıra bana geldi arandım tahlil için doktor arayacak ben de okullar kapandıktan sonra by operasyonu olmak istiyorum 160 boyum 61 kiloyum alt karnım çok sarktı göbek deliğimde buruştu doktor güzel şeyler diyor ama devlet hastanesi diye de birtık korkuyorum açıkçası önem verirler mi derler mi aslında bu operasyondan da çok korkuyorum ama artık bu göbekle de yaşamak istemiyorum afedersiniz eğiliyorum alt bölgem sarkıyor falan çok rahatsız etmeye başladı beni iki çocuktan sonra var mı çevrenizde devlette bu operasyonu olan 40.000 TL’de fiyat verdiler ne yaparsınız siz olsanız?