elfrana_03 gzd_nhr ben 7 aydir çektim şimdi bir aydır iyiyim şükürler olsun.geceleri uyumak istemezdim terlyecem diye strese girerdim daha çok terlerdim uyanirdim kulağımın içine kadar su akıyor ter. Zaman gectikce duzeliyorum