merhabalar oğlum 5 buçuk aylık hipp mama kullanıyordum uzun süredir ama artık doyurmadığını fark ettim ve değiştirmeye karar verip golden goata geçiş yaptım yanaklarında egzama var cildiyeye götürdüm süt alerjisi olabileceğini ek gıda tadımlarına başlamıştım bununda tetikleyebileceğini ve evolvia rp 1 mamasına geçmemi söyledi bende araştırdım bebeklerin sevmediği falan yazıyor inanın ne yapacağımı şaşırdım yanaklarındaki egzama kortizonlu kremle yavaş yavaş geçiyor ama ilerisi için nasıl bir yol izleyecğimi şaşırdım ayrıca oğlumun kusmasıda var zamanla geçeceği söylendi ama geçmiyor mamadan olabilir diye de düşündüm hippte de vardı goldenda da var goldendaki kusmasının kokusu aşırı kötü akıl verir misinizz