parla__ aynen zararın neresinden dönersen kardır ama neden tepki aldım bilmiyorum.inanınki yemiyo denilen çocukların genelde eline bişey verilmemiş oluyo benim görümcemden biliyorum elinde tabak peşinde koşardı yemek yedirmek için sürekli derdim öyle yapma inat ediyor ozaman koy önüne yesin döküyor yemiyor derdi ama sonra pes etti dediğimi yaptı ki 3 yaşındaydı artık kızı ve çocuk yemeye başladı kendi önüne koyulunca tabiki herçocuk farklıdır.inanın benyere sofra bezi serip üzerine mama sandalyesini koyardım öyle verirdim tabi bazen o sofra bezinden çok daha fazla alana yayılmış olurdu o yemekler ama öyle öyle oluştu.yoğurt yemesi kabus gibiydi yüzü gözü saçı heryeri yoğurt olurdu ama o şekilde keşfediyolar demekki.şimdi çok şükür çok güzel yiyo.