bsr9 Kizlar bebeğim bes buçuk aylik dişleri daha çıkmadı ama kasintilar başladı. Bugun emzirirken göğüs ucumu çekti, acımadı ama. Acaba dişleri cikinca ısırma gibi şeyler yapıyorlar mi can acıtıyor mu yani bunu kafaya takmaya basladim. Bebeğimi emzirmek hoşuma gidiyor ama canımın yanmasına da tahammülüm hic olmuyor.
organikirmik bsr9 diş çıkarma döneminde ısırıyor bizimki daha çok. Dişleri kaşındığı için muhtemelen. 2-3 dişte neyse de çok dişte hiç hoş olmuyor 🥹
deniz515_ bsr9 evet ısıriyo bebeğim 9 aylık henüz 4 dişi var usttekler daha yeni çıktı ama ona rağmen o kadar isiriyo cekiyo öyle canım aciyo ki dayanamıyorum. Neyse ki çok emmiyor beni çok nadir emiyo mama ile besleniyo çoğunlukla
nnoktaa bsr9 evrt ısırabiliyorlar. Ama öyle çok kafaya takılacak bir durum değil. Usulca yüzüne üflüyorsunuz ısırdığı an.
barismom bsr9 hemde nasıl ısırıyor aniden bide tepki vermiyorum dişimi sıkıyorum alışıp daha çok yapar diye
bsr9 organikirmik hic bu süreci düşünmemiştim simdi ısırmaya çalışınca dank etti kafama. Koparır mi acaba ya yeni korkular yüklendi şimdi bana 🤦🏻♀️
organikirmik bsr9 yani inşallah koparmaz 🤣 o kadar ısırmıyolar ya yani hassas bölge olduğu için canınız yanıyor tabii ama geçiyor
kdcirem Benim bebeğim 4 aylık olacak yarın bı aydır ısırıyor ya. Diş yokken de acıtabiliyormuş. Daha dişi çıkınca gör sen diyorlar çok korkuyorum çünkü hem sıkıştırıyor hem de asılıyor şimdiden.
cananbulbul bsr9 benim bebeğim 5 aylık çıkardı dişini iki tane dişi var altta şimdi 6 aylık olduk büyüdü dişler kafayı yiyorum emzirirken 😂 benimki ısırıyor diğerlerini bilemiyorum 🤦🏻♀️
mfat Geçen bebeğim ucunu ısırdı 8 ayligiz, kanadi sonra krem sürdüm birkaç güne geçti dışarda emzirmistim,tam kavratamadim sanırım, memeyi iyi kavratmak önemli ve tepki vermemek gerekiyor.