istanbul12 eski hayatini özlemeyen yoktur, bunun için kendini suçlama canım🌸
Bende çok özlüyorum eski günlerimi çocuklarımı seviyorum ama herşey onlara göre yaşamak beni de çok yordu, yaşadığın yerde çocukları birakixak kimse yoksa mecbur ona bağlı yaşıyorsun yillaridr ne bir konser, ne bir sinema eşimle gidemedik hiç çünkü kimse yok gurbetteyiz.. bazen eşim bakar çocuklara ben arkadaşlarımla çıkarım dışarda biraz havam değişir ama bu seferde aklım çocuklarda kalır kısır döngüye giriyor hayat