Hamile değilim eşim şehir dışında ama ben adet olamiyorum kafayı yemek üzereyim bana fikir verin nasıl olabilirim 45 gün oldu adet olalım halen yok gelen giden göğüslerim ağrıyor sancım var var sadece iki kere grip oldum ilac kullandim stresli bir dönemden geçiyorum eşimden dolayı acaba ondan mı gecikiyor bilmiyor bana fikir verin