Can2808 1 yıl hamile kalamadığım için doktora gittim doktorun ilk dediği hamile kalmalıyım yada kalacakmıyım hamilemiyim düşüncelerini bırak ve stres yapma dedi o düşüncelere girdiğimizde vücut hamile olduğunu düşünerek rahmin sıcaklığını artırıyormuş o yüzden spermler yumurtaya ulaşamadan ölüyormuş herşeyi oluruna bırak 1 ay dene sonra yine gel dedi dediğini yaptım hiç düşünmedim olursa olur dedim 4 hafta sonra sonra hamile olduğumu öğrendim