Kızlar bir videoda gördüm 7 yıl sonra sezeryan dikişinde içten açılma olmuş. Sanırım bir cep oluşuyor ve oraya regl kanı vs birikebiliyormuş ve tekrar kapalı ameliyatla orası tedavi ediliyormuş. Aranızda hiç yaşayan oldu mu acaba? Benim ilk sezeryanım ancak 2018de bir kitle ameliyatı olmuştum göbek deliğimin 2 parmak üstünden kasık hizama kadar dik bir dikiş daha var. Doğum yapalı 1.5 yıl olacak ama sezaryan yerimde ağrı hassasiyet de var. Yaşayanlar varsa bilgi verebilir mi belirtileri ne oldu bizimde aklımızda bulunsun🌸