Bebegim 35+ 4 haftalık 2300 gr dogdu 10 gun
kuvezde hava desteği aldı suan 2 ay 10 günlük oldu
ve güncel 4100 kg . Bebegım ıstahlı bır bebek
onceden hem sagım hem emzırıyordum hep anne sütü ile besledım fakat bu aralar bebgım doymuyor gıbı hıssedıyorum ıkı memeyı emıyor ve hala aranıyor sagım yapayım dıyorum sütüm 30-50 cc arası cıkıyor
o da emzırmemiş olursam : (artık yetemıyor gıbı
hıssedıyorum mama başlamalı mıyım ?