mrvelfada desteksizlikle alakali kesinlikle. Ben de 31 yasinda anne oldum, su an 33 yasindayim. Olgunluk annelikte arti katiiyor benim deneyimime gore. Daha gençken olan sabirsiz hallerim su an yasin verdikleriyle torpulenmis durumda. Daha kendinize guvenen daha ayaklari yere saglam basiyorsunuz olgunlastikca. Ama o desteksizlik yok mu, bazen tek cocukla bile isyan ettirir. Bu arada baska cocuk düşünmüyorum demissiniz, tuplerinizi baglatmayi dusundunuz mu, kafaniz rahat olur.