2lokummannesiii Oğlum kabız oldu ağlıyor yaparken. Zeytinyağı koyuyorum ek gıdasına ama yine de oldu sanırım muzdan. Ne yapabilirim? Yoğurt veremem alerjisi var. bu birinci sorumdu. ikincisi de ek gıdaya mamayı nasıl koyuyoruz tarif eder misiniz🥰