İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 2 buçuk aylık geçen hafta perşembe günü aşı oldu aşıdan sonra özellikle akşam saatlerinde çok huysuz huzursuz uykusu olduğu halde uyumuyor ve çok ağlıyor hatta bazen emmiyor bile sizce normal mi yoksa hasta falan olabilir mi yeni atlattık Rsv yi yoğun bakımda yattı her şeyden korkar oldum