Kızlar merhaba 2 haftadır kızınla birlikte hastaydım ilk defa bukadar agır geçirdi boğaz ve kulak enfeksiyonu ateş nezle hepsi karısılık enfeksiyonlar İcin ilk defa ( yaş 2.5) 1 şişe antibşyotik ve ateş dusurucu tarzınla ilaçlar kullandık. Dünden beri dilinde kahverengi leke var İnternetten baktığımda antibşyotik kullanımı sonrasında olur yazıyor doktora götürmedim bekliyorum ama başına gelen varmı acaba ?