yavruaslanlar Kızlar bendeki doblo ticari araç 140 sayıyor üstüne 290 verip alıcam sizce alınır mı? kredi vs cekemiyorum bazı sebeplerdenn dolayı bayadır ilanda arabamıda kimse sormuyor napıcam artk bilmiyorum tek koltuk bıktım buda lpli cıktı basıma cıkarılıyor mu bu lpg neye dikkat etsem sizce alsam mı haziranda muanemde bitiyor hatta bunu alınca bile 70 borçlanıyorum🤦♀️ şaştım kızlar
yldrm12 yavruaslanlar mutlaka expere sokun arabayı. Ben biraz takıntılıyım km durumuna. Boya değişen durumu nedir? Yani satıcı ne dedi
cilginhatun2 yavruaslanlar bu marka arabaya asla para verilmez opel alin Toyota alin wolkswagen alın fakat chevroletten vazgecin
ssfeslegen yavruaslanlar eşim bu fiyat etmez dedi şanzıman sıkıntısı olur motora zarar verir dedi eğer LPG tankını güzel yapmamislarsa dedi 2. El LPG tankı takıyorlar 10 bine dedi fiyat sisirmis bunun yerine Clio baksın i10 i20 baksın daha iyi dedi
yavruaslanlar ssfeslegen kaç km almalıyım eşinize sorar mısınız en fazla bütçem 420-450 arası otomatik gerekiyor neye dikkat etmem lazım cok sağolun
SevimliHayaletCasper yavruaslanlar lpg’li olsun ne olacak eskisi gibi tüp olmuyor sıralı lpg bunlar bakımı yapılırsa patlama riski olmuyor
cilekli_soda yavruaslanlar canım benim chevroletin adı çıkmış sözde.. taş gibi araba markasıdır bu model için bir şey diyemem ama ilk arabamız kalos du köy yollarında mı binmedik 3000 km yol mu yapmadık tık demedi araba şimdiki arabamız cruze araba yine taş gibi şükürler olsun aldığımız gibi daha sanayi yüzü görmedi yani bilindik diye alınan marka arabalarda fiyat şişirme daha çok oynama oluyor
ShutUp Araba alacaksınız galeriden almayın üstüne çok fiyat biçiyorlar. Boşa fazladan verip mağdur olmayın. Sahibinden şahsen alın alırken eksper kısmını da unutmayın.
yavruaslanlar ShutUp hakkısınız bizim araba da ahziran da muanesi biran önce cıkaralarım diyoruz tek koltuk cocuklarlada eziyet oluyor zor sıgıyoruz
minikmisimben yavruaslanlar bizim ağzımız çok yandı bazı arabaların serileri olarak kronik sorunu oluyormuş iyi araştırın megane aldık bizde baya zorlandık ama eşim bundan sonra piyasa arabasından başka almam dedi parçası bulunan ustası her yerde ulaşılabilir arabadan başka almam diyor diğer arabamız sıkıntılıydı bu konuda. LPG vardı onda da avm otoparkına falan almıyolar büyüktü bizdeki bagajda yer kaplıyordu falan inşallah gönlünüze göre bulursunuz eşim doblolara bakmıştı bir ara egea falan diyordu megane aldık borçlanıp. Galeriye de güvenmeyin sattığımız araba kötüydü baya masraflıydı adam 2 günde sattı şu sorunu var diyoruz aman hallederiz diyo üstüne cila atmış falan
yavruaslanlar minikmisimben inanın bende arabamı hala satamıyorum saka gibi kamyonet ticari ya gitmiyor
karahanlii0 minikmisimben biz öyle volvo s60 benzin aldık kronik mktor sorunu varmış. Çok fazla para harcadık çok dilimiz yandı yani. Benim eşimde tövbe etti piyasa arabası dışında almam dedi. O kadar bizi zor duruma soktu ki araba şuan başka araba alamıyoruz yani aman aman
yagmurkokusu_ minikmisimben pejo istiyordum 1.2 motor olmaz dedi kronik arızası kayış koparma dediler sonra değiştirdi dediler gene devam ediyor dediler Citroen desen öyle clio desen 1.0 gitmiyor diyorlar hepsine ayrı birşey diyorlar diğerine bakıyorsun hepsinin kronik arızası çıkıyor sürekli sürekli en düşün ihtimal terletme yapıyor alt taraftan yani en iyisi yormaz at arabası diyorum 😂