hghg Ben hamilelik boyunca ve sonrasında kullandığım için zaten 37. haftaya kadar hiç pembelik çatlak yoktu doğum haftası pembelerim çok inceydi onlarda tamamen geçti yanlarda hiç bişey kalmadı doğumdan sonra 3,5-4 ay düzenli kullandım ama bacaklarımın iç kısmında hafif varmış tabi ben bunu görmediğim için sonradan kullandım kremi ince beyaz çizgiler kaldı tabi ama belli belirsiz dikkat etmeyen göremez tabi genetiğin etkisi çok büyük cildiniz çatlamaya iz bırakmaya çok müsaitse beyazda kalabilir bende olmadı 2 doğum yaptım ikisindede bu kremi kullandım karmında ve yanlarda hiç çatlağım yok bi bacakların iç kısmı onuda eşim bile farketmedi yani