Sevgili annelerim kızım yarın 3 aylık olacak 2 haftadır kaka yapmıyor sütüne zeytinyağı koymama rağmen ve egzersizleri her gün atlamadan yapıyorum gazını çok şükür güzel çıkarıyor mama kullanıyoruz sadece doktora gittik fitil verdi ve 3 öğün zeytinyağı ver dedi fitil verince yapıyor vermek de istemiyorum alışkanlık yapar mı dedim doktora hayır düzene girsin dedi ama benim aklıma şu takıldı kabız olan bebek fitille sert kaka çıkartmaz mı bizim bildiğiniz fitilden sonra su gibi cıvık sizde öyle oldu mu fitilden sonra öyle mi olur ya da kızım huy mu etti bazı sayfalarda okudum 3.ay ataklarından biri diyorlar lütfen yardımcı olur musunuz inanın kafam çok karışık çok huzursuzum