sblmtli Bebeğim 3 aylık yaklaşık 2 haftadır oturduğum yerden emzirmeye çalışıyorum ağlama krizine giriyor ayağa kalkıyorum kucağımda gezerek sallanınca öyle emiyor aynı durumda olan var mı varsa ne zaman geçer bu ayak dönemi ne yapacağımı bilmiyorum
zeynepatahan sblmtli ya bende ayni durumdayım sürekli kucakta ve ayakta olmak istiyor. sizde gaz sancıları kaka yapamama gibi bir sorun oluştu mu ayriyetten?
ciceksincicek sblmtli ay dün gece varya katıla katıla ağladı beslenmek istemiyor yatağına koyduğum an ağlıyor sürekli uyandı
sblmtli @"zeynepatahan"gaz ile birlikte kaka yapıyor eskisi kadar dolu bez olmuyor gaz yaparkende sinirleniyor
sblmtli @"ciceksincicek"önce ayağımda sallıyorum sakinleşip mayışınca oturduğum yerden emiriyorum yatağına bırakıyorum