balbebekannesi__ kapı numarası saçma ama evin enerjisi çok önemli bence de . Zaten içeri girince alırsınız o enerjiyi anlarsınız. Ben şimdiki evimi çok seviyorum ama komşularım bi garip yani herkesin gözü herkesin üstünde kim ne yapmış ne demiş herkesin dilinde . Bende bu evde kendimi gözetleniyomuşum gibi hissediyorum sürekli üstümde göz var gibi ağırlık hissediyorum. Evime gelenlerde insanın uykusu geliyo bu evde ağırlık var derler mesela . Ben bu tarz şeylere pek inanmazdım ama şu an inanıyorum