Kızlar ben 6 ay önce doğum yaptım,40ım çıktıktan sonra 41.gün spiral taktırma kararı aldım hastaneye gittiğimde doktor kanamaların nasıl bez mi ped mi kullanıyorsun tarzı sorular sordu kanıma normalden Bir tık fazla diye de hormonlu spiral taktı bu sana adet düzensizliği yapabilir dedi ama ben 6 aydır adet görmüyorum herhangi bir kanama da görmedim ilk takıldiginda çok ufak bir kanama oldu sadece bugün farklı bir hastaneye gittim bunun için hekimin hormonunlu mirenanın sadece kanamayı kestiğini gebe kalabileceğini söyledi test yaptım negatif ama korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı adet görür müyüm tekrar acaba