ikibebikoannesi Damlalı mı yapılması gerekiyor göz arkasına vs bakılarak? Bazı doktorlar kısaca ışıkla bakıyormuş. Hangisini yaptırmalıyım? Sizin muayene nasıldı
patlakprezervatif ikibebikoannesi ilk muayene de damla yapmışlardı. İkinci muayenede ışık ile baktılar
UrbanMom ikibebikoannesi 6 aylikken yaptirdim sadece ışık ile baktılar. Bende genetik goz rahatsızlığı var damla olmadan bakmazlar bana ama oglumda doktor gerek bulmadi ışık yeterli dedi sonra da ayni sorun çocukta yok dedi.
numbkt Damlalı yaptırmıştık. Ama nasıl yaptırdık bir de bize sorun çığlıklar yardım çığlıkları 😂😂 hastane bidaha bizi kabul etmeye tövbeli muhtemelen 🤭