zclk2026 bizimkininde hep çişliydi, ama büyüdükçe daha çok emmeye başladığı için çişi daha çok gelmeye başlıyormuş, azını yapıyormuş kalan kalıyormuş. Ucu darmış, ondan dolayı yapamamış kalan miktarı. Bizde geç farkettik. Bence sizde bi götürün kontrole geç olmadan, sonrası böbreklerine çiş kaçmasıyla sıkıntı olur